Золочівська
 райдержадміністрація Харківської області
Головна      Довідник      Галереї      Форум      Районні організації      Пошук
 

Про район

Паспорт району
Символіка
Сільради
Географічна та історична довідка
Єдиний дозвільний Офіс
Економіка
Освіта
Культура і туризм
Медицина
Золочів прикордонний
Податкова інформує
Громадська рада
Протидія корупції
 

Про РДА

Керівництво
Регламент
Структура
Функції
Адмінпослуги
Колегія
Приязна адміністрація
ВВДРВ
 

Діяльність РДА

Розпорядження
Плани та звіти
Бюджет
Фінанси
Проекти
Регуляторна діяльність
 

Прийом громадян

Графік прийому
Доступ до публічної інформації
Зразки документів
Організації
 

Районна рада

Керівництво
Депутати
Комісії
Поточна діяльність
 

Пропозиції

Оголошення
Вакансії
 
 
 

Погода в Золочеві

 
 
 
 

Корисні посилання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АРХІВ

Відділ ведення Державного реєстру виборців


Кожен виборець має право:

1) подавати свої персональні дані до відповідного органу ведення Реєстру;
2) отримувати інформацію про своє включення (невключення) чи включення (невключення) інших осіб до Реєстру;
3) отримувати інформацію про використання своїх персональних даних для цілей, не передбачених цим Законом, зокрема про те, кому і з яких підстав надавалася інформація про нього;
4) одержувати на безоплатній основі у будь-який час від відповідного органу ведення Реєстру в доступній формі вичерпну інформацію про свої персональні дані, внесені до Реєстру, в установленому цим Законом порядку;
5) звертатися в порядку, встановленому цим Законом, до відповідного органу ведення Реєстру з мотивованою заявою щодо неправомірного включення (невключення) до Реєстру себе чи інших осіб, запису про себе чи про інших осіб, виправлення недостовірних відомостей Реєстру щодо себе або інших осіб;
6) оскаржувати в установленому законом порядку рішення/ дії чи бездіяльність органів Реєстру;
7) захищати будь-якими не забороненими законом засобами свої права та законні інтереси у разі їх порушення під час ведення Реєстру.

Виборець подає органу ведення Реєстру достовірну інформацію щодо своїх персональних даних, які вносяться до Реєстру.

У разі виникнення можливості внесення до Реєстру двох і більше записів про одного виборця (кратне включення виборця до Реєстру) виборець сприяє органам Реєстру в усуненні такого включення.


Відповідно до статті 21 Закону України "Про Державний реєстр виборців" у порядку здійснення публічного контролю за діяльністю Реєстру кожен виборець може звернутися до будь-якого органу ведення Реєстру, зазначивши свої ідентифікаційні персональні дані та виборчу адресу, з письмовим запитом щодо надання такої інформації:

1) за його власною виборчою адресою (крім виборчої адреси виборця, який не має зареєстрованого місця проживання та який відбуває покарання у вигляді арешту, позбавлення або обмеження волі) - щодо персональних даних (прізвище, ім'я, по батькові, дата та місце народження), усіх осіб, які внесені до Реєстру за цією виборчою адресою;
2) за назвою села, селища, міста, району в місті, іноземної країни - кількість виборців у зазначеному селі, селищі, місті, районі в місті, іноземній країні.


Порядок періодичного поновлення персональних даних Реєстру

Відділ ведення Державного реєстру виборців був створений розпорядженням голови районної державної адміністрації  від 12 вересня 2007 року №540“Про упорядкування структури районної державної адміністрації” на виконання Закону України “Про Державний реєстр виборців”, постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року №943 “Про деякі питання утворення органів (відділів) ведення та регіональних органів(відділів) адміністрування Державного реєстру виборців”, постанов  Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2007 року №996 “Про затвердження рекомендаційних переліків управлінь, відділів та інших структурних підрозділів місцевих адміністрацій”.

У своїй роботі відділ ведення Державного реєстру виборців керується Конституцією України, Законом України “Про Державний реєстр виборців”, постановами  Кабінету Міністрів України та Центральної Виборчої Комісії.

Державний реєстр виборців (далі - Реєстр) - автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для зберігання, обробки даних, які містять передбачені цим Законом відомості, та користування ними, створена для забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (далі - виборці).

Основними завданнями Реєстру є:

1) ведення персоніфікованого обліку виборців;

2) складання списків виборців для проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, всеукраїнських та місцевих референдумів.

Розглянувши зміни в Законі України “Про Державний реєстр виборців”, який викладено в новій редакції Законом України від 21.09.2010 року № 2536-VI. З метою більшої оперативності та актуалізації даних Реєстру   тепер періодичне поновлення здійснюється щомісяця. Треба обов’язково подавати відомості до 05 числа щомісяця, а не 5-го в останню годину, оскільки це створює складності зі своєчасним завантаженням відомостей до бази даних Реєстру та їх оброблення. У разі відсутності відомостей про виборців (осіб) за відповідний період, суб’єкти подання  в той же строк письмово повідомляють про це орган ведення Державного реєстру виборців.

Відповідно до ст. 22 Закону, яка набрала чинності з 7 січня 2011 року:

Керівник відповідного районного органу Міністерства внутрішніх справ України подає відомості про:

1) громадян України, зареєстрованих за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, яким протягом наступного місяця виповниться 18 років;

2) осіб, які протягом попереднього місяця набули громадянства України та отримали тимчасове посвідчення громадянина України або паспорт громадянина України;

3) виборців, які протягом попереднього місяця отримали паспорт громадянина України у зв'язку із зміною прізвища, імені, по батькові, дати або місця народження;

4) виборців, які протягом попереднього місяця зареєстрували своє місце проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці;

5) виборців, які протягом попереднього місяця зняті з реєстрації за місцем проживання у відповідній адміністративно-територіальній одиниці;

6) осіб, громадянство України яких припинено протягом попереднього місяця.

Керівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Міністерства юстиції України подає відомості про виборців, смерть яких зареєстровано протягом попереднього місяця, до органу ведення Реєстру, повноваження якого поширюються на територію, де було зареєстровано останнє місце проживання виборців, крім відомостей про виборців, останнє місце проживання яких зареєстровано за межами району, міста, в якому розташовано відділ державної реєстрації актів цивільного стану. Відомості про таких виборців подаються керівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану органу ведення Реєстру за територіальним розташуванням відділу. Щодо відділу РАЦСу, то хочется зазначити про своєчасне та достовірне надання інформації завдяки електронній базі “Державний реєстр актів цивільного стану”.

Відповідно до змін в Законі районний  суд подає відомості про:

1) виборців, які протягом попереднього місяця були визнані недієздатними;

2) осіб, щодо яких протягом попереднього місяця було скасовано рішення про визнання їх недієздатними.

Керівник відповідного районного органу охорони здоров'я, установи соціального захисту, сільський, селищний, голова подає відомості про виборців, щодо яких протягом попереднього місяця встановлено постійну нездатність пересуватися самостійно.

Відділ постійно здійснює візуальний та автоматизований контроль за повнотою і коректністю персональних даних Реєстру.

62200 пл.Леніна 5, смт Золочів, Харківська обл.
email - mail@zolochivska-rda.gov.ua
т./ф. (057-64) 5-15-64