Золочівська
 райдержадміністрація Харківської області
Головна      Довідник      Галереї      Форум      Районні організації      Пошук
 

Про район

Паспорт району
Символіка
Сільради
Географічна та історична довідка
Єдиний дозвільний Офіс
Економіка
Освіта
Культура і туризм
Медицина
Золочів прикордонний
Податкова інформує
Громадська рада
Протидія корупції
 

Про РДА

Керівництво
Регламент
Структура
Функції
Адмінпослуги
Колегія
Приязна адміністрація
ВВДРВ
 

Діяльність РДА

Розпорядження
Плани та звіти
Бюджет
Фінанси
Проекти
Регуляторна діяльність
 

Прийом громадян

Графік прийому
Доступ до публічної інформації
Зразки документів
Організації
 

Районна рада

Керівництво
Депутати
Комісії
Поточна діяльність
 

Пропозиції

Оголошення
Вакансії
Позиційний матеріал Нацдержслужби
Соціальна політика
 
 
 

Погода в Золочеві

 
 
 
 

Корисні посилання

 

 

 

Законодвачі акти та позиційні матеріали Нацдержслужби


11.11.2019 

 «Щодо притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією».

Звертаємо увагу служб управління персоналом на те, що частиною другою статті 1726 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) встановлено відповідальність за порушення вимог фінансового контролю, зокрема, за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента або про суттєві зміни у майновому стані, а саме, накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно із приміткою до зазначеної статті КУпАП суб’єктом правопорушень у цій статті є особи, які відповідно до частин першої та другої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» зобов’язані подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Відповідно до частини першої статті 294 КУпАП постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 32 або 321 цього Кодексу.
Згідно із частиною сьомою статті 285 КУпАП постанова суду про накладення адміністративного стягнення за адміністративне корупційне правопорушення у триденний строк з дня набрання нею законної сили направляється відповідному органу державної влади, органу місцевого самоврядування, керівникові підприємства, установи чи організації, державному чи виборному органу, власнику юридичної особи або уповноваженому ним органу для вирішення питання про притягнення особи до дисциплінарної відповідальності, усунення її згідно із законодавством від виконання функцій держави, якщо інше не передбачено законом, а також усунення причин та умов, що сприяли вчиненню цього правопорушення.
Згідно із частиною п’ятою статті 32 Закону України «Про державну службу» (далі – Закон) на державних службовців поширюються обмеження, передбачені Законом України «Про запобігання корупції».
Згідно із частиною першою статті 1 Закону державна служба - це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність із практичного виконання завдань і функцій держави.
Частиною першою статті 3 Закону встановлено, що цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку із вступом на державну службу, її проходженням та припиненням, визначає правовий статус державного службовця.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 83 Закону державна служба припиняється у разі втрати права на державну службу або його обмеження (стаття 84 Закону).
Згідно із пунктом 3 частини першої статті 84 Закону підставою для припинення державної служби у зв’язку із втратою права на державну службу або його обмеженням є набрання законної сили рішенням суду щодо притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення.
Частиною другою статті 84 Закону встановлено, що у випадку, зазначеному у пункті 3 частини першої цієї статті, суб’єкт призначення зобов’язаний звільнити державного службовця у триденний строк з дня настання або встановлення факту, передбаченого цією статтею, якщо інше не встановлено законом.
З огляду на викладене, у випадку одержання суб’єктом призначення рішення суду про притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, такий суб’єкт призначення має вчинити дії, передбачені частиною другою статті 84 Закону, а саме звільнити державного службовця із займаної посади у триденний строк з дня одержання згаданого рішення суду.
 


17.10.2019 

 «Щодо порядку розгляду скарг» 

Звертаємо увагу служб управління персоналом  на те, що статтею 11 Закону України «Про державну службу» (далі – Закон) визначено, що у разі  порушення наданих цим Законом прав або виникнення перешкод у реалізації таких прав  державний службовець у місячний строк з дня, коли він дізнався або повинен був дізнатися про це, може подати керівнику державної служби  скаргу із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації.

У скарзі державний службовець може вимагати від  керівника  державної служби утворення комісії для перевірки викладених у скарзі фактів.

Керівник державної служби зобов’язаний  не пізніше 20 календарних днів з дня отримання скарги надати державному службовцю обгрунтовану письмову відповідь (рішення).

У разі неотримання в установлений частиною третьою цієї статті строк обгрунтованої  відповіді на скаргу або незгоди з відповіддю керівника державної служби державний службовець може звернутися із відповідною скаргою до суду.

Законом України від 19 вересня 2019 року № 117 «Про внесення змін до деяких законів України щодо перезавантаження влади» внесені зміни до Закону  України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу», зокрема, виключено частину п’яту - восьму статті 11, які передбачали розгляд центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері державної служби, скарги державного службовця із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації керівником державної служби.

Одночасно інформуємо, що відповідно до статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.


20.09.2019 


«Щодо порядку розгляду скарг»

Звертаємо увагу служб управління на те, що Законом України «Про державну службу» (далі – Закон) визначено підстави, відповідно до яких державний службовець може звернутись до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері державної служби, з відповідною скаргою щодо захисту порушених прав.
Відповідні норми містяться, зокрема, у статті 11, 43, 44 Закону.
Натомість, оскарження учасником конкурсу, який не пройшов конкурсний відбір, рішення конкурсної комісії та державними службовцями рішення про накладення дисциплінарного стягнення передбачено іншими положеннями Закону (стаття 28 та 78 Закону відповідно).
Порядок оскарження і розгляду відповідних скарг є суттєво відмінним.
У випадку оскарження державним службовцем його порушених прав Положеннями частин шостої та сьомої, статті 11 Закону встановлено, що якщо права державного службовця, встановлені цим Законом, порушені керівником державної служби чи державним службовцем вищого органу або якщо ці особи створили перешкоди в реалізації прав державного службовця, він може подати скаргу із зазначенням фактів порушення його прав або перешкод у їх реалізації безпосередньо до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, який за фактом подання скарги ініціює та проводить службове розслідування в порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, з метою перевірки фактів, викладених у скарзі.
Порядок проведення такого службового розслідування затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 року № 393 (далі – Порядок № 393), яким визначено процедуру його проведення та подання скарги.
Суб’єктом подання скарги згідно із зазначеним Порядком може бути тільки державний службовець, а суб’єктом оскарження – тільки керівник державної служби або державний службовець вищого рівня.
Закон при цьому не виключає можливості звернення безпосередньо до суду але і не передбачає альтернативності такого оскарження («до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, або до суду»).
Поряд з тим, з урахуванням особливостей, що містяться у статтях 28, 78 Закону (суб`єкт оскарження, терміни оскарження, предмет та зміст скарги), законодавством передбачена інша процедура оскарження, що не передбачає проведення службового розслідування.
Підставою для проведення НАДС перевірки в таких випадках стану дотримання законодавства про державну службу є скарга, подана у встановленому порядку.
Така перевірка проводиться відповідно до Порядку проведення Національним агентством України з питань державної служби та його територіальними органами перевірок стану дотримання державними органами вимог Закону України «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів у сфері державної служби, затвердженого наказом НАДС від 26 вересня 2016 року № 193, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2016 року за № 1369/29499 (далі – Порядок проведення перевірок).
При цьому існування встановленого порядку розгляду відповідних скарг як державних службовців, так і учасників конкурсу, передбачена підпунктами 24 та 27 пункту 4 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500, а саме: НАДС розглядає в установленому порядку скарги державних службовців категорій «Б» і «В» щодо прийняття, проходження та припинення державної служби відповідно до Закону України «Про державну службу»; розглядає в установленому порядку скарги учасників конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» і «В» щодо рішень конкурсної комісії.
Відповідно до цього, Порядок розгляду Національним агентством України з питань державної служби або його територіальними органами скарг, затверджений наказом НАДС від 19 червня 2018 року № 149, (далі – Порядок розгляду скарг), визначає, зокрема, процедуру розгляду НАДС або його територіальними органами скарг державних службовців категорій «Б» і «В» щодо прийняття, проходження та припинення державної служби або учасника конкурсу, який не пройшов конкурсний відбір, у випадках, передбачених статтями 28, 78, а також частинами третьою та четвертою статті 11 Закону (у разі неотримання в установлений строк відповіді на скаргу або незгоди з відповіддю керівника державної служби на скаргу.
Слід звернути увагу на зміст Порядку, який за своєю суттю направлений на реалізацію прав осіб, передбачених Законом України «Про державну службу», на подання скарги та лише встановлює певні процедурні питання по їх розгляду та апріорі не може порушувати права цих осіб, оскільки не містить будь яких обмежень їх реалізації. Також, Порядок не покладає будь-яких обов’язків отримувати або збирати інформацію, яка відсутня у скаржника.
Так пунктом 7 Порядку розгляду скарг передбачено, що скарга має відповідати вимогам до звернення, установленим Законом України «Про звернення громадян», а також обов’язково містити рішення або копії рішень, які приймалися за зверненнями заявника раніше, а також копії інших документів, що можуть свідчити про порушення прав заявника (за наявності).
Дія цього Порядку розгляду скарг (як зазначається у ньому) не поширюється на випадки оскарження державним службовцем його порушених прав, які передбачені положеннями частин шостої та сьомої статті 11 Закону, порядок оскарження яких визначений Порядком № 393.


17.09.2019 


Проведення спеціальної перевірки та перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» в обласній та районних державних адміністраціях (методичні рекомендації)

 


10.07.2019 


«Щодо проведення службового розслідування»

Звертаємо увагу служб управління персоналом на те, що проведення службового розслідування відповідно до Порядку проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та осіб, які для цілей Закону України «Про запобігання корупції» прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 року № 950, дисциплінарною комісією, утвореною відповідно до статті 69 Закону України «Про державну службу» для розгляду дисциплінарних справ та проведення службових розслідувань в порядку, передбаченому статтею 71 вищезазначеного Закону, законодавством не передбачено.
Дія Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 року № 950, не поширюється на державних службовців, крім випадку проведення службового розслідування з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, чи не виконання вимог Закону в інший спосіб, за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції або за приписом Національного агентства з питань запобігання корупції за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації, в якому працює особа, стосовно якої пропонується проведення службового розслідування, а у разі його відсутності-особи, яка виконує його обов’язки.
Для проведення службового розслідування у порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 року № 950, керівником органу приймається рішення щодо проведення службового розслідування та визначається голова комісії з проведення службового розслідування, інші члени комісії, предмет і дата початку та закінчення службового розслідування.






 


30.05.2019 

«Щодо проведення спеціальної перевірки»

Звертаємо увагу служб управління персоналом на те що, згідно із частиною четвертою статті 31 Закону України «Про державну службу» (далі – Закон) рішення про призначення або відмову у призначенні на посаду державної служби приймається, зокрема за результатами спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
У зв’язку з цим інформуємо, що відповідно до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції» стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством з питань запобігання корупції, проводиться спеціальна перевірка, у тому числі щодо відомостей, поданих особисто.
Спеціальна перевірка не проводиться, зокрема, щодо претендентів, які перебувають на посадах в державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування та призначаються в порядку переведення чи просування по службі на посади в межах того ж органу або призначаються в порядку переведення на посади в інших державних органах, органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування.
Згідно із приміткою до статті 56 Закону України «Про запобігання корупції» посадами, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, є, зокрема посади, що належать до посад державної служби категорії «А» або «Б».
Відповідно до частини другої статті 58 Закону України «Про запобігання корупції» рішення про призначення (обрання) або про відмову у призначенні (обранні) на посаду, пов’язану із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, приймається після проведення спеціальної перевірки.
Статтею 40 Закону передбачено, що просування державного службовця по службі здійснюється з урахуванням професійної компетентності шляхом зайняття вищої посади за результатами конкурсу відповідно до Закону.
Враховуючи викладене, рішення про призначення на посаду державної служби категорії «Б» осіб, які визнані переможцями конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби та які працюють на посадах державної служби категорій «Б» та «В», може бути прийнято без проведення спеціальної перевірки за умови, що призначення вказаних осіб на посади державної служби буде просуванням по службі.
 


07.05.2019 



19.04.2019 

«Про інформування»

З метою дотримання державними службовцями вимог Закону України «Про державну службу» інформуємо.
1) Відповідно до частини 2 статті 10 Закону України «Про державну службу», державний службовець не має права демонструвати свої політичні погляди та вчиняти інші дії або бездіяльність, що у будь-який спосіб можуть засвідчити його особливе ставлення до політичних партій і негативно вплинути на імідж державного органу та довіру до влади або становити загрозу для конституційного ладу, територіальної цілісності і національної безпеки, для здоров’я та прав і свобод інших людей.
2) Пунктом 8 частини 1 статті 4 Закону України «Про державну службу встановлено, що державна служба здійснюється з дотриманням зокрема такого принципу, як - політична неупередженість, недопущення впливу політичних поглядів на дії та рішення державного службовця, а також утримання від демонстрації свого ставлення до політичних партій, демонстрації власних політичних поглядів під час виконання посадових обов’язків.
3) Частиною 1 статті 64 Закону України «Про державну службу» встановлено, що за невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами у сфері державної служби, посадовою інструкцією, а також порушення правил етичної поведінки та інше порушення службової дисципліни державний службовець притягається до дисциплінарної відповідальності у порядку, встановленому цим Законом.
4) Згідно із частиною 1 статті 63 Закону України «Про державну службу», керівник державної служби несе відповідальність за неналежний рівень службової дисципліни і здійснює повноваження щодо притягнення державних службовців до дисциплінарної відповідальності.
5) Відповідно до частини 4 статті 63 Закону України «Про державну службу», керівник державної служби, який в установленому цим Законом порядку не вжив заходів для притягнення підпорядкованого йому державного службовця до дисциплінарної відповідальності за вчинений дисциплінарний проступок, а також не подав матеріали про вчинення державним службовцем адміністративного проступку, корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, злочину до органу, уповноваженого розглядати справи про такі правопорушення, несе відповідальність згідно із законом.
Одночасно повідомляємо, згідно із пунктом 8 частини 2 статті 65 та частини 4 статті 66 Закону України «Про державну службу», за невиконання вимог щодо політичної неупередженості до державного службовця може бути застосоване дисциплінарне стягнення у вигляді попередження про неповну службову відповідність.

 


11.03.2019 

Щодо затвердження переліку посад працівників, які виконують функції з обслуговування.


Звертаємо увагу служб управління персоналом на те що, у разі наявності в державному органі посад працівників, які виконують функції з обслуговування, такі посади повинні бути у затвердженому Переліку, що і є підставою для їх включення до штатного розпису (штату) державного органу з відповідним посадовим окладом, визначеним Схемою посадових окладів працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 року № 24).
Державні органи повинні забезпечити підтримання в актуальному стані Переліків, у разі їх наявності, з урахуванням змін, які відбуваються у структурі або у штатному розписі. Законодавством не передбачено часткового внесення змін до Переліку, втрати його чинності або скасування у встановленому порядку.
У разі внесення змін до структури або штатного розпису державного органу, внаслідок яких попередній затверджений Перелік не відповідатиме таким змінам, керівнику державної служби необхідно подати для затвердження до територіального органу НАДС новий Перелік з актуальними (зміненими) посадами, зокрема, щодо їх кількості, найменувань та найменувань структурних підрозділів, в яких такі посади знаходяться. У такому разі попередній затверджений Перелік втрачає свою актуальність, у зв’язку з чим не може застосовуватися державними органами.
 


05.03.2019 


Щодо практичного застосування законодавства про державну службу.

Вважаємо за необхідне додатково звернути увагу служб управління персоналом на те, що зміна істотних умов державної служби в порядку статті 43 Закону України «Про державну службу» може мати місце у випадку, якщо такі зміни стосуються посади, яку обіймає державний службовець, і після настання цих змін та надання ним відповідної згоди він буде обіймати фактично ту ж посаду, проте із відповідними змінами (зокрема: розширення або звуження кола посадових обов’язків, переміщення посади в інший структурний підрозділ державного органу, наслідком чого, серед іншого, є зміна назви посади). При цьому стаття 43 Закону не передбачає звільнення державного службовця за ініціативою суб’єкта призначення.
При ліквідації державного органу, зміна істотних умов державної служби може наступити лише на час здійснення процедури ліквідації для державного службовця, на якого покладено додаткові обов’язки у зв’язку з ліквідацією.
При цьому ліквідація або реорганізація державного органу відбувається виключно на підставі відповідного рішення Кабінету Міністрів України.
Скорочення чисельності або штату державних службовців, ліквідація державного органу, реорганізація державного органу є підставою для припинення державної служби у разі, коли відсутня можливість пропозиції іншої рівноцінної посади державної служби, а в разі відсутності такої пропозиції - іншої роботи (посади державної служби) у цьому державному органі відповідно до положень пункту 1 частини першої статті 87 Закону.
Згідно із частиною третьою зазначеної статті процедура вивільнення державних службовців на підставі пункту 1 частини першої цієї статті визначається законодавством про працю. У такому разі положення статті 43 Закону не застосовуються.
Частина третя статті 5 Закону встановлює, що дія норм законодавства про працю поширюється на державних службовців у частині відносин, не врегульованих цим Законом.
Про зміни в організації виробництва і праці (припинення структурних підрозділів державного органу та/або скорочення посад державної служби внаслідок зміни структури та штатного розпису державного органу) при відсутності обставин для зміни істотних умов державної служби, передбаченої статтею 43 Закону, – державний службовець має бути попереджений про наступне вивільнення відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 КЗпП України. При цьому звільнення державних службовців здійснюються із дотриманням положень статті 49-2 КЗпП України, у тому числі передбачених гарантій та обов’язку власника запропонувати іншу роботу (посаду державної служби (за наявності).
Необхідно враховувати, що обсяг контрольних повноважень НАДС обмежений контролем за дотриманням державними органами вимог Закону України «Про державну службу». Контроль за дотриманням положень законодавства про працю під час вивільнення працівників (статті 40, 42, 43, 49-2 тощо) до повноважень НАДС не належить.
Таким чином, при розгляді скарг державних службовців щодо обставин їх вивільненням в порядку статті 87 Закону, предметом дослідження НАДС є дотримання державним органом саме положень цієї статті, зокрема, пункту 1 частини першої даної статті щодо обов’язку суб’єкта призначення вжити заходів щодо працевлаштування державного службовця, що вивільняється, шляхом пропозиції, за можливості, іншої рівноцінної посади державної служби, а в разі відсутності такої пропозиції – іншої роботи (посади державної служби) у цьому державному органі.
Питання щодо дотримання законодавства про працю під час вивільнення працівників, зокрема, переважного права на залишення на роботі, погодження при вивільненні працівників у зв'язку із зміною організації виробництва і праці (припинення структурних підрозділів та/або скорочення посад державної служби) належить до повноважень Державної служби України з питань праці.


 


26.11.2018

 «Щодо чергового етапу декларування» 

З 01.01.2019 розпочинається черговий етап подання суб’єктами декларування до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі-Реєстр) щорічних електронних декларацій за 2018 рік відповідно до Закону України «Про запобігання корупції». У звязку  з цим Національне агентство розробило відповіді на поширені питання при роботі з Реєстром, а також оновило рекомендації суб’єктам декларування до чергового етепу електронного декларування в Україні.

Тому, з огляду на викладене та з урахуванням рекомендацій Національного агенства з питань запобігання корупції повідомляємо, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втрачає чинність.

Відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні  довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовується  користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно  як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

Відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net,i.ua,email.ua,gmail.com тощо).

Якщо електрона поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити ( або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Для створення нової електроної скриньки (або її заміни) необхідно авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку  «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail»  вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail/ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Нова електрона поштова скринька буде використовуватися для направлення повідомлень про збереження чернеток електронних документів, про подання електронних документів до Реєстру, про зміні електронного цифрового підпису у Реєстрі тощо.

Звертаю Вашу увагу, що для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

Для отримання  інформації про термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений  сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі АЦСК), в якому було отримано ключ. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, ви не зможете користуватись  ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді виникає необхідність звернення до АЦСК для отримання нового ЕЦП. Окреме необхідно зазначити, що Національне агентство з питань запобігання корупції не є АЦСК. З переліком АЦСК можна ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі «АЦСК».

Після отримання нового ЕЦП  Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП/ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати  листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористуватись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.

Також, наголошуємо  на необхідності зберігання ключа ЕЦП, паролю від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

Поряд з цим, доводимо до Вашого відома інформацію, що на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» можна ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.


07.11.2018

Стосовно осіб, що виконують функції з обслуговування...    

Читати далі...


09.10.2018

      Деякі питання здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері державної служби при оскарженні висновку, що містить негативну оцінку за результатами оцінювання службової діяльності

Міжрегіональне управління Національного агентства України з питань державної служби у Харківській та Сумській областях вважає за необхідне звернути особливу увагу на те, що:
- висновок, що містить негативну оцінку за результатами оцінювання службової діяльності, може бути оскаржений державним службовцем у порядку, визначеному статтею 11 Закону України « Про державну службу» від 10.12.2015 №889-VIII (далі – Закон);
 

Читати далі...

 


01.10.2018          

Щодо застосування вимог статті 84 Закону України «Про державну службу» у випадку звільнення державного службовця після набрання рішення суду про притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності..
Міжрегіональне управління НАДС у Харківській та Сумській областях вважає за необхідне звернути особливу увагу на те, що відповідно до статті 84 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» (далі-Закон), підставами для припинення державної служби у зв’язку із втратою права на державну службу або його обмеженням є:
1) припинення громадянства України або виїзд на постійне проживання за межі України;
2) набуття громадянства іншої держави;
3) набрання законної сили рішенням суду щодо притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення;
4) набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо державного службовця за вчинення умисного злочину та/або встановлення заборони займатися діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави;
5) наявність відносин прямої підпорядкованості близьких осіб у випадку, передбаченому статтею 32 цього Закону.
2. У випадках, зазначених у пунктах 1-4 частини першої вещезазнченої статті, суб’єкт призначення зобов’язаний звільнити державного службовця у триденний строк з дня настання або встановлення факту, передбаченого цією статтею, якщо інше не встановлено законом, а у випадку, зазначеному у пункті 5 частини першої цієї статті, - у порядку, визначеному статтею 32 Закону.
Державна служби припиняється у випадку набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо державного службовця за чинення умисного злочину та/або встановлення заборони займатися діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави (пункт 4 зазначеної статті Закону).
Зазначена підстава припинення державної служби застосовується за сукупності таких умов: 1) наявність обвинувального вироку суду щодо державного службовця, 2) за вчинення умисного злочину та/або встановлення заборони займатися діяльністью, пов’язаною з виконанням функцій держави, 3) що набрав законної сили.
При цьому сам факт вчинення будь-якого умисного злочину є достатнім для визнання особи такою, що не заслуговує перебувати на державній службі. Оскільки це означає, що особа усвідомленно порушує закон, у той час як державний службовець покликаний дотримуватися закону та захищати його права.
Варто зазначити, що відповідно до частини п’ятої статті 65 Закону України «Про запобігання корупції», особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні нею злочину у сфері службової діяльності, підлягає відстороненню від виконання нею повноважень на посаді в порядку, визначеному законом.
Також, необхідно зазначити, що законодавством про державну службу чітко визначено строк, з якого необхідно проводити розрахунок для звільнення державного службовця за рішенням суду про притягнення до адміністративної відповідності, а саме набрання законної сили рішенням суду щодо притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення. Інших строків законодавством не встановлено.
Що стосується питання застосування норм Кодексу законів про працю України при звільненні державного службовця з державної служби у зв’язку з набранням законної сили рішення суду про притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення, то необхідно застосовувати в першу чергу норми Закону України «Про державну службу», так як пунктом 1 статті 3 Закону передбачено, що цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку із вступом на державну службу, її проходженням та припиненням, визначає правовий статус державного службовця.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби (https://nads.gov.ua/page/rozyasnennya-shchodo-zastosuvannya-zakonodavstva-z-pytan-derzhavnoyi-sluzhby) у рубриці «Роз’яснення щодо застосування законодавства з питань державної служби» розміщено роз’яснення від 29 серпня 2018 року № 56-р/з « Підстави для припинення державної служби: втрата права на державну службу або його обмеження».
 


25.07.2018

            Щодо заробітної плати державного службовця, встановлення надбавок  та премій відповідно до чинного законодавства

Відповідно до статті 50 Закону заробітна плата державного службовця складається, зокрема, з надбавки за вислугу років; надбавки за ранг державного службовця; премії (у разі встановлення).

За результатами роботи та щорічного оцінювання службової діяльності державним службовцям можуть встановлюватися премії. До премій державного службовця належать:

1) премія за результатами щорічного оцінювання службової діяльності;

2) місячна або квартальна премія відповідно до особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу.

Статтею 52 Закону передбачено, що надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу.

Читати далі...

 

 


06.07.2018

Практичні питання дотриманням законодавства у сфері державної служби при прийнятті рішення щодо накладення дисциплінарного стягнення

            При кваліфікації дисциплінарними комісіями певних видів дисциплінарних проступків можуть існувати особливості доведення обставин, які мають бути встановлені для вирішення питання про наявність або відсутність у діях державного службовця дисциплінарного проступку.

      Так, при розгляді дисциплінарної справи за п. 12 частини першої статті 65 Закону - прогул державного службовця (у тому числі відсутність на службі більше трьох годин протягом робочого дня) без поважних причин, слід враховувати, що законодавством не визначено переліку обставин, за наявності яких прогул вважається вчиненим з поважних причин (ухвала Колегії суддів Верховного Суду України від 19 жовтня 2011 року (категорія справи № 6-56708св10).

Читати далі...

 

 


22.06.2018


22.06.2018


22.06.2018


01.06.2018

 

ПОРЯДОК визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій "Б" і "В"
 


22.05.2018    

 

Практичне застосування закону про державну службу при зміні істотних умов державної служби

 

Комплексна програма підвищення кваліфікації державних службовців,  категорії посад "Б" та "В" в рамках проведення Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець"


07.05.2018   


02.05.2018

                                         


22.04.2018                                             


   


22.04.2016                                             

 На виконання Закону України Про державну службу
   


Архів 2013-2014 >>>

Архів 2012 >>>

 

62200 пл.Слобожанська 5, смт Золочів, Харківська обл.
email - mail@zolochivska-rda.gov.ua
т./ф. (057-64) 5-15-64