Золочівська
 райдержадміністрація
Головна      Довідник      Галереї      Форум      Районні організації      Пошук
 

Про район

Паспорт району
Символіка
Сільради
Географічна та історична довідка
Єдиний дозвільний Офіс
Економіка
Освіта
Культура і туризм
Медицина
Золочів прикордонний
Податкова інформує
Громадська рада
Протидія корупції
 

Про РДА

Керівництво
Регламент
Структура
Функції
Адмінпослуги
Колегія
Приязна адміністрація
ВВДРВ
 

Діяльність РДА

Розпорядження
Плани та звіти
Бюджет
Фінанси
Проекти
Регуляторна діяльність
 

Прийом громадян

Графік прийому
Доступ до публічної інформації
Зразки документів
Організації
 

Районна рада

Керівництво
Депутати
Комісії
Поточна діяльність
 

Пропозиції

Оголошення
Вакансії
Позиційний матеріал Нацдержслужби
Соціальна політика
 
 
 

Погода в Золочеві

 
 
 
 

Корисні посилання

 

 

 

 

Архів:

Оголошення,  повідомлення,  пропозиції


30.08.2012

Головне спрямування Ініціативи «Рідне село» – підвищення добробуту сільських мешканців

Ініціатива соціально-економічного розвитку сільських територій «Рідне село», що належить Міністерству аграрної політики та продовольства України, розроблена з метою залучення сільських територіальних громад до загальних економічних процесів та, внаслідок цього, поліпшення умов проживання на селі, зростання  доходів селян та посилення позиції сільського голови у процесі соціального та економічного розвитку регіону.

Проект «Рідне село» передбачає суттєве підсилення державної підтримки середньотоварного та дрібнотоварного виробника - тих, хто є основою продовольчої безпеки країни і головними роботодавцями на селі.

Великотоварне сільськогосподарське виробництво в Україні вже склалося. Його головне завдання – нарощування експортного потенціалу країни. І великотоварне виробництво з цим справляється. За рахунок застосування потужної техніки, технологій та інновацій таке виробництво дає низьку собівартість і доходи на гектар. Разом з тим, цей науково-технічний прогрес і «виштовхує» селян з виробництва. Дрібні господарства не спроможні конкурувати з великими за собівартістю.

Переглянути повний текст   

 


05.12.2012

Шановні  суб’єкти господарювання!     

З 01.01.2012 набув чинності національний класифікатор України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» (далі – КВЕД-2010), затверджений Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Новий КВЕД-2012 у повній мірі відповідає європейським вимогам і стандартам. Не зважаючи на це, старий класифікатор України ДК 009:2005 (далі – КВЕД-2005) діє до кінця 2012 року.

 Ураховуючи зазначене, усі підприємства, організації та фізичні особи – підприємці зобов’язані до 31.12.2012 перейти на нові КВЕД-2010.

 Для зміни кодів КВЕД-2005 на КВЕД-2010 потрібно подати державному реєстратору такі документи: 

для юридичних осіб

для фізичних осіб-підприємців

-   реєстраційні картки за формою № 4;

-   виписку або Свідоцтво про державну реєстрацію;

-   довідку з Головного управління статистики у Харківській області (ЄДРПОУ);

-   статут;

-   доручення в довільній формі на працівника, який подає документи.

 

-   реєстраційні картки за формою № 11;

-   виписку або Свідоцтво про державну реєстрацію;

-   довідку з Головного управління статистики у Харківській області (ЄДРПОУ);

-   паспорт;

-   ідентифікаційний номер;

-   довіреність, завірена нотаріально, у випадку, якщо документи подає довірена особа.

 

Процедура зміни КВЕД-2005 на КВЕД-2010, проводиться безкоштовно.


30.08.2012

Український фонд підтримки підприємництва оголошує конкурс проектів суб’єктів малого підприємництва на отримання мікрокредиту

В конкурсі беруть участь проекти пов’язані з виробництвом, переробкою і збутом виробленої продукції, придбанням техніки, обладнання, новітніх технологій, будівництвом і реконструкцією виробничих приміщень.

Мікрокредити надаються на поворотній основі, за умови забезпечення виконання зобов’язання щодо їх повернення та сплати відсотків за користування коштами на рівні 1,5 облікової ставки Національного банку України, яка діє на дату укладення договору про мікрокредитування в розмірі:

від 50000 до 100000 гривень – на строк до одного року;

від 100001 до 250000 гривень – на строк до трьох років з відстроченням повернення основної суми зобов’язання до одного року.

Для участі в конкурсі суб’єкт малого підприємництва подає заявку та документи, з переліком яких можна ознайомитися на сайті Фонду: ufpp.g ov.ua

Строк подачі заявок 30 календарних днів з дня публікації оголошення в газеті «Голос України».

Документи приймаються за адресою: м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, к.311, пн-пт: 9:00-17:00.

Телефон для довідок: 044-502-11-48.

Радник Голови Фонду                А.С. Силенко


30.08.2012

Проведення конкурсу з розробки та реалізації програми просування сайту Українського фонду підтримки підприємництва в інтернеті

Український фонд підтримки підприємництва запрошує агентства, які спеціалізуються в області digital marketing, для участі у конкурсі з розробки комплексної програми просування Фонду в інтернеті. Заявки на участь у конкурсі приймаються не пізніше 02 листопада 2012 року.

Положення про конкурс доступне на сайті Фонду:   ufpp.g ov.ua

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (044) 502-11-48.

Адреса Фонду: вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.


30.08.2012

Проведення конкурсу на створення інтернет-сайту Українського фонду підтримки підприємництва

Український фонд підтримки підприємництва запрошує компанії, які спеціалізуються на веб-розробках, взяти участь у конкурсі з розробки сайту. Заявки на участь у конкурсі приймаються не пізніше 02 листопада 2012 року.

Положення про конкурс доступне на сайті Фонду:   ufpp.g ov.ua

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (044) 502-11-48.

Адреса Фонду: вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.


30.08.2012

Проведення конкурсу створення логотипу та фірмового стилю Українського фонду підтримки підприємництва

Український фонд підтримки підприємництва запрошує дизайнерські компанії взяти участь у конкурсі з розробки унікального логотипу і фірмового стилю. Заявки на участь у конкурсі приймаються не пізніше 02 листопада 2012 року.

Положення про конкурс доступне на сайті Фонду:  ufpp.g ov.ua

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (044) 502-11-48.

Адреса Фонду: вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.


30.08.2012

Проведення конкурсу з розробки та реалізації програми просування сайту Українського фонду підтримки підприємництва в інтернеті

Український фонд підтримки підприємництва запрошує агентства, які спеціалізуються в області digital marketing, для участі у конкурсі  з розробки комплексної програми просування Фонду в інтернеті. Заявки на участь у конкурсі приймаються не пізніше 02 листопада 2012 року.

Положення про конкурс доступне на сайті Фонду: ufpp.gov.ua

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (044) 502-11-48.

Адреса Фонду: вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.


30.08.2012

Український фонд підтримки підприємництва оголошує проведення
Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів серед молоді

 

Український фонд підтримки підприємництва оголошує про початок конкурсу на кращий бізнес-план серед молоді. Термін проведення конкурсу -з 02.10.2012 року по 02.11.2012 року. Для участі запрошуються молодь віком від 18 до 35 років, які ведуть підприємницьку діяльність або планують розпочати власну справу.
Переможці конкурсу отримують три пільгові кредити для започаткування або розвитку бізнесу за наданим бізнес-планом.
Положення про конкурс доступне на сайті Фонду: ufpp.gov.ua

 

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (044) 502-11-48.

Адреса Фонду: вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011.


06.08.2012

 

 Шановні виборці!  В Україні діє Державний реєстр виборців. В ньому містяться персональні дані громадян, які мають право голосу. Перевір свої дані:

  • прізвище, ім’я, по-батькові

  • дата народження

  • місце народження

  • виборча адреса виборця(зареєстроване місце проживання, перебування)

  • відомості про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно

Звертатись за адресою:смт Золочів, площа Леніна, 5, каб.№7 тел.(05764)5-06-12 (При собі мати документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство виборця)

 


Шановні золочівці!

         Запрошуємо вас взяти участь в урочистих заходах, присвячених 69-й річниці визволення Золочева від фашистських загарбників, що відбудуться

6 серпня у районному центрі.

                            Порядок проведення заходів:

         9.00 – об’їзд пам’ятних місць (Могила Невідомого Солдата, Пам’ятник Танкістам, Курган Слави), панахида, покладання квітів

       19.00 – 21.00 – вечірня концертна програма за участю заслуженої артистки Росії Ольги Панкратової. Концерт відбудеться за підтримки нашого земляка, депутата Верховної Ради ІІІ-ІV скликань Олександра Біловола

          21.15 – святковий феєрверк

          21.20 - дискотека

         Буде працювати торгівля та дитячі атракціони.

        

                                                                                                                                                                                  Оргкомітет


06.06.2012

УВАГА !!!

Інформація про формування Президентського кадрового резерву
«Нова еліта нації» у 2012 році

 

Відповідно до Указу Президента України від 5 квітня 2012 року № 246/2012 «Про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації» добір кандидатів здійснюється на конкурсній основі. До участі в конкурсі допускаються громадяни України, які на день подання документів не досягли сорока років, відповідають установленим законом вимогам для вступу на державну службу, а також:

·         вільно володіють державною мовою та однією з мов Європейського Союзу;

мають:

 ·   повну вищу освіту;

·   стаж роботи не менше десяти років (у тому числі не менше п'яти років стажу державної служби та/або служби в органах місцевого самоврядування, із них не менш як три роки на керівних посадах, чи не менше п'яти років стажу на керівних посадах у відповідних сферах соціально-економічного розвитку);

·   бездоганні етичні стандарти;

·   лідерські якості й ініціативність;

·   високі комунікаційні навички;

·   досвід командної роботи;

·   сумісність із культурою програми;

·   чітке розуміння мети участі у програмі Президентського кадрового резерву;

·   бажання працювати у проектах державного сектору України;

·   високі аналітичні здібності.

 Для участі у конкурсі особа, яка відповідає вимогам, особисто подає в друкованому вигляді до Управління державної служби Головдержслужби України в Харківській області (м. Харьків, 61058,
вул. Сумська, 39, 3 поверх) такі документи (для прискорення обробки інформації прохання надсилати електронні версії документів на адресу: pr@nads.gov.ua):

 1) заяви про:

·         участь у конкурсі із зазначенням пріоритетної сфери державного управління;

·         згоду на проведення перевірки поданих нею відомостей;

·         згоду на зберігання, використання та оприлюднення персональної інформації, яку у разі зарахування особи до Президентського кадрового резерву буде внесено до відповідної бази даних;

2) копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчені в установленому порядку;

3) дві фотокартки розміром 4x6 см;

4) копії документів про повну вищу освіту, засвідчені в установленому порядку;

5) копію трудової книжки, засвідчену в установленому порядку;

6) медичну довідку про стан здоров'я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров'я України;

7) заповнену анкету за встановленою формою;

8) повідомлення про відсутність обставин, що унеможливлюють її зарахування до Президентського кадрового резерву і перебування в ньому за встановленою  формою;

9) тези публічного виступу з презентації власного досвіду реалізації проекту чи ідеї проекту у відповідній пріоритетній сфері державного управління, викладені державною мовою та однією з мов Європейського Союзу;

10) рекомендаційні листи фахівців у відповідних сферах державного управління (за наявності);

11) копію першої сторінки закордонного паспорта (за наявності).

 Прийом документів здійснюється з 10 травня до 25 червня у робочі дні з 9 до 18 години.

 Контактна особа: Чудна Марина Миколаївна, м. Харків, вул. Сумська, 39, 3 поверх, кімната 126,
тел. 057 705-00-24, 067 148-32-54, e-mail: yur@kh.guds.gov.ua

 Для отримання додаткової інформації можна звернутись до Нацдержслужби України за телефоном: (044) 256-00-27, електронна адреса: admin_pr@nads.gov.ua

 


НА СТАРТІ ІІ ТУР ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ

«КРАЩИЙ ДЕРЖАВНИЙ СЛУЖБОВЕЦЬ»

 

Переглянути повний текст                                                                                                    

 


ПРО КВАЛІФІКОВАНИЙ ПІДБІР КАДРІВ ЯК
ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
 

Переглянути повний текст                                                                                                    

 


ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ АДВОКАТІВ, ЯКІ ЗАЛУЧАЮТЬСЯ

 ДО НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ДОПОМОГИ, У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Переглянути повний текст оголошення                                                                                                     

Міністерство юстицій України


НА ШЛЯХУ НОРМАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ

ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ» (НОВА РЕДАКЦІЯ)

Переглянути повний текст                                                                                                     

Матеріали Головного Управління Державної Службі України

 


досвід діяльності канадсько-українського Проекту «Реформа управління персоналом на державній службі в Україні»

Загальна інформація про Проект :

«Реформа управління персоналом на державній службі в Україні» (далі – Проект) реалізовується відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між Урядом України та Урядом Канади (підписаний 26 травня 2008 року), фінансується Канадським Агентством з міжнародного розвитку (CIDA) та впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти (CBIE) у партнерстві з Національним агентством України з питань державної служби.
           Діяльність Проекту ґрунтується на розробленій на основі широких консультацій з державними службовцями та фахівцями у сфері управління людських ресурсів «Стратегічній рамці щодо системи управління персоналом на державній службі в Україні» . Цей документ містить положення, які в значній мірі знайшли своє відображення у Стратегії державної кадрової політики на 2012 - 2020 роки, ухваленої Указом Президента України від 1 лютого 2012 року № 45.

Переглянути повний текст проекту

                                                                                                    

Матеріали прес-служби Нацдержслужби України


МАГІСТРАТУРИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ –ВАЖЛИВА СКЛАДОВА СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ  ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

Становлення демократичної, правової, соціальної держави, розвиток громадянського та інформаційного суспільства, європейська інтеграція України, проведення політичної, адміністративної та економічних реформ потребують, щоб компетентність, професіоналізм і лідерство відігравали провідну роль у діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Новий Закон України «Про державну службу» утверджує вимоги високого рівня професійної компетентності осіб, здатних забезпечити результативну роботу органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Лише фахівці, які мають належну професійну підготовку, спроможні ефективно реалізовувати поставлені перед ними завдання. Тож поступальний рух українського суспільства до затвердження європейських стандартів якості життя, вимагає якісно нового підходу до комплектування органів державної влади та органів місцевого самоврядування висококваліфікованими фахівцями відповідно до сучасних вимог управлінського процесу.

Переглянути повний текст

                                                                                                    

Матеріали прес-служби Нацдержслужби України


СТРАТЕГІЯ ДЕРЖАВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ - ВИЗНАЧЕННЯ ПОСЛІДОВНОСТІ ДІЙ ЩОДО РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ

 Президентські модернізаційні реформи, спрямовані на реалізацію національних інтересів у контексті розвитку України як демократичної, соціальної держави, зумовили запровадження нових підходів у сфері кадрової політики.

Від початку перебування на посту Президента України
Віктор Янукович постійно наголошував на необхідності визначення стратегічного бачення формування, професійного розвитку та раціонального використання кадрів, усіх трудових ресурсів України, цілей і пріоритетів кадрової діяльності. «Без створення правових, організаційних та фінансових засад державної кадрової політики ми не можемо розраховувати на успіх глибинних реформ, які нам належить втілювати на практиці фактично у всіх сферах життя українського суспільства», - зазначив Президент під час обговорення проекту Стратегії державної кадрової політики України на засіданні Ради регіонів у червні 2010 року.

Рішучість своїх намірів Глава держави підтвердив, підписавши Указ від 1 лютого 2012 року № 45/2012, яким схвалено Стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 роки, яка враховує особливості та перспективи розвитку українського суспільства, світові тенденції. Слід зазначити, що це дуже важливий крок, спрямований на утвердження цілеспрямованої, системної й послідовної політики у цій сфері. Глава держави окреслив нову філософію реалізації державної кадрової політики, яка базується на засадах професіоналізму та порядності, перевагах «економіки знань», коли інтелектуальні ресурси дають більший прибуток, ніж природні.

Метою державної кадрової політики є забезпечення всіх сфер життєдіяльності держави кваліфікованими кадрами.

У соціальному аспекті ефективна кадрова політика має забезпечити  високий рівень розвитку людського потенціалу держави, задоволення стремлінь населення щодо професійної самореалізації, гідної оплати праці.

В економічному аспекті здійснення Стратегія державної кадрової політики має забезпечити кваліфікованими кадрами всі галузі суспільного виробництва, підвищення добробуту населення.

Значна увага приділяється вдосконаленню нормативно-правової бази з метою запровадження новітніх підходів у кадровому менеджменті, розбудову системи управління трудовими ресурсами на засадах соціального діалогу та партнерства держави і суб’єктів підприємницької діяльності.

Крім того, Стратегія передбачає вдосконалення системи прогнозування потреби у підготовці кваліфікованих робітничих кадрів та фахівців з вищою освітою у всіх сферах забезпечення життєдіяльності держави, формування та забезпечення виконання державного замовлення на підготовку кваліфікованих робітничих кадрів та фахівців з вищою освітою відповідно до визначених державою пріоритетів соціально - економічного розвитку.

Документ містить також низку важливих завдань, зокрема щодо запровадження безперервного професійного навчання кадрів та системи наставництва, гарантованого забезпечення молоді першим робочим місцем, здійснення яких має якісно модернізувати кадровий потенціал.

Стратегія державної кадрової політики реалізуватиметься в три етапи та передбачає: розроблення та прийняття державної цільової програми щодо формування та реалізації державної кадрової політики, створення Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації», розроблення заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів осіб, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення; удосконалення механізмів детінізації ринку праці; впровадження електронного урядування; створення механізму залучення інвестицій у розвиток кадрового потенціалу.

До фінансування реалізації Стратегії буде залучено кошти Державного бюджету України, місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законом.

Кабінету Міністрів України доручено щороку подавати на затвердження Президентові України план заходів, спрямованих на реалізацію положень зазначеної Стратегії.

Важливим елементом державної кадрової політики є кадрова політика у сфері державної служби

Державні службовці є найбільш стабільним соціальним елементом суспільства й держави, носієм їх традицій та досвіду. Об’єктом безпосереднього державного управління є особовий склад державної служби, кадри органів державної влади. Механізми управління службовцями суттєво відрізняються від системи державного впливу (у тому числі опосередкованого) на кадри.

Удосконалення та ефективність цих механізмів забезпечує Національне агентство України з питань державної служби як єдиний орган формування та реалізації державної політики у цій сфері.

Переважна більшість економічних та соціальних реформ проводиться силами державних службовців. На 1 січня 2011 року корпус державних службовців налічував майже 280 тис. осіб, з них 26 % осіб перебувають на керівних посадах, 74 % - на посадах спеціалістів. Співвідношення кількості чоловіків/жінок складає до 70 % - жінки, до 30 % - чоловіки. На держслужбі переважають чоловіки та жінки молодого та середнього віку, зокрема, молодь до 28 років складає 48 %. Повну вищу освіту мають майже 90 % службовців, інші 10 % – неповну вищу освіту. 29 % держслужбовців мають стаж держслужби від 5 до 10 років, у тому числі і керівники та спеціалісти, лише 4,7 % мають стаж понад 25 років.

Головна проблема для державної служби – стабільність, а її інтегрований
показник – плинність кадрів.

У період з 2007 – 2010 років плинність кадрів на державній службі – на рівні 15 %.

Проблема стабільності апарату, наступності та збереження інституційної пам’яті є чи не найбільш актуальною для державного управління. Плинність кадрів вкрай негативно впливає на якість надання адміністративних послуг.

Інша проблема – навчання та підвищення кваліфікації. Статистика свідчить, що у період з 2004 – 2010 рр. частка державних службовців, які підвищили кваліфікацію, коливалась на рівні 15,1 %.

Водночас важливість завдань і функцій, що виконують державні службовці, вимагає постійного системного професійного удосконалення, а також нових підходів до навчальних програм і системи підвищення кваліфікації загалом.

Важливим чинником розв’язання проблем кадрової політики у сфері державної служби є нова редакція Закону України «Про державну службу».

У положеннях Закону визначено інноваційні підходи, які повністю співпадають із цілями Стратегії державної кадрової політики на 2012-2020 роки та безумовно сприятимуть виконанню її завдань.

Так, у Законі застосовано компетентнісний підхід до оцінювання здатності державних службовців виконувати посадові обов’язки, визначені у посадовій інструкції. На законодавчому рівні закріплено нові поняття (терміни): профіль професійної компетентності посади державної служби (комплексна характеристика посади державної служби, що містить визначення змісту виконуваної за посадою роботи та перелік спеціальних знань, умінь і навичок, необхідних державному службовцю для виконання посадових обов'язків) та рівень професійної компетентності особи (характеристика особи, що визначається її освітньо-кваліфікаційним рівнем, досвідом роботи та рівнем володіння спеціальними знаннями, уміннями та навичками).

Профіль професійної компетентності розширює критерії, встановлені до посади кваліфікаційними вимогами, беручи до уваги не лише освітній та освітньо-кваліфікаційний рівень і стаж, а й досвід роботи, володіння спеціальними знаннями, уміннями і навичками, необхідними для ефективного виконання посадових обов’язків.

Зазначені характеристики є інструментом для використання у різних сферах управління людськими ресурсами, включаючи набір та просування по службі та планування людських ресурсів, професійне навчання та підвищення кваліфікації, планування кар’єри та її розвиток, оцінку результатів діяльності. Насамперед профілі компетентності стануть основою професійного розвитку державних службовців: від визначення особистих потреб у навчанні до вдосконалення навчальних програм і підходів до підвищення кваліфікації системи загалом.

Застосування компетентнісного підходу сприятиме досягненню однієї з ключових цілей управління людськими ресурсами – узгодження інтересів організації та індивіда шляхом фокусування уваги на аспектах розвитку та «винагороди за знання». Система винагороди за компетенції орієнтує співробітників на набуття нових навичок, професій, знань, що забезпечує постійне підвищення якості людських ресурсів організації.

Закон встановлює новий підхід до навчання держслужбовців, а саме підвищення рівня професійної компетентності державного службовця, що проводиться у відповідних вищих навчальних закладах шляхом підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації за професійними програмами, за програмами спеціальних курсів, тематичних семінарів, тренінгів, стажування або в інших формах у порядку, що визначає Нацдержслужба України.

Національну академію державного управління при Президентові України визначено головним вищим навчальним закладом у системі підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у галузі знань «Державне управління».

Організацію підвищення рівня професійної компетентності забезпечує керівник державної служби в державному органі у межах витрат.

Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців проводиться у разі потреби, але не рідше одного разу на три роки (у попередньому Законі – раз на 5 років).

Закон передбачає підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, які вперше призначені на посаду державної служби, здійснюється в перший рік з дня їх призначення.

Законом передбачається розроблення профілів професійної компетентності посад державної служби, що створить необхідність підготовки спеціалістів за профілями компетентності для отримання спеціальних знань, умінь, навичок, необхідних державному службовцю для виконання посадових обов'язків.

Нацдержслужба України, як єдиний центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізацію єдиної державної політики у сфері державної служби, у питаннях нормативного та організаційного забезпечення впровадження нового закону протягом 2012 року планує:

·                    переглянути весь масив документів технічного забезпечення впровадження Закону;

·                    організувати навчання кадрів;

·                    актуалізувати систему підготовки та перепідготовки державних службовців;

·                    вжити заходів щодо популяризації державної служби;

·                    продовжити підвищення кваліфікації з питань нового антикорупційного законодавства.

З набуттям чинності Закону державні службовці мають іншим чином організувати свою роботу, відтак, Нацдержслужба України забезпечить:

-  проведення навчальних програм (основна частина специфічних навчань буде проведена восени поточного року);

- обов’язкове підвищення кваліфікації з питань нового законодавства працівників кадрових служб державних органів;

- розроблення закладами післядипломної освіти спеціалізованих тематичних семінарів;

- запровадження тренінгів для керівників кадрових служб, спрямованих на оволодіння навичками сучасних технологій менеджменту персоналу.

Проведення реформи державної служби в контексті реалізації завдань Стратегії державної кадрової політики сприятиме створенню в Україні професійної, політично нейтральної та ефективної державної служби, впровадженню системних змін та модернізації моделі державного управління в цілому.

Головне завдання Національного агентства України з питань державної служби у цьому процесі полягає, перш за все, в організації процесу кардинальної модернізації стратегії професійного навчання та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, запровадження нових ефективних форм навчання, розробки відповідних методичних рекомендацій.

               Матеріали прес-служби Нацдержслужби України


Коментар Нацдержслужби з приводу підписання Президентом України Закону «Про державну службу»

«2012 рік – рік комплексної реформи державної служби»

 

У 2012 році буде проведено основний етап реформування державної служби. Правовою базою для здійснення таких кроків стане Закон «Про державну службу», який був підписаний Главою держави 10 січня. Нова редакція Закону, автором якого є Президент України, ухвалена на виконання завдань Національного плану дій на 2011 рік. Варто зазначити, що всі завдання Нацплану в цьому напрямку виконані в повному обсязі: прийняті нормативні документи, зокрема для підвищення ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації держслужбовців, для реформування Національної академії держуправління тощо.

 Новий Закон підвищує соціальний статус державного службовця, впроваджує адекватне матеріальне забезпечення, краще захищає права на професію, насамперед, від впливу політичних факторів. Наприклад, згідно з новим Законом, призначення державних службовців на державну службу буде здійснюватися лише за принципом відкритого конкурсу. Механізми проходження державної служби, заохочень та стягнень тощо виписані більш чітко, що позбавить можливостей застосування подвійних стандартів щодо підлеглих.

 Протягом поточного року Нацдержслужба проведе комплекс заходів для повномасштабного введення Закону в дію з 1 січня 2013. Будуть розроблені 22 типових положення, що регулюють процедурні моменти застосування Закону. Оскільки Закон стосується діяльності майже 280 тисяч державних службовців, для кожного з них будуть підготовлені профілі професійної компетентності – одна з новел Закону. Відповідні методичні рекомендації та зразки документів будуть розроблені фахівцями Нацдержслужби.

З набуттям чинності Закону державні службовці мають якісно іншим чином організувати свою роботу, відтак, Нацдержслужба протягом року проведе низку тренінгів та інших навчальних заходів практичного спрямування.

Реформа державної служби наблизить систему державного управління до європейських стандартів, модернізує і професіоналізує її, підготує до здійснення масштабних реформ, передбачених у Програмі «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава».

 

Матеріали прес-служби Нацдержслужби України


Шановні  суб’єкти господарювання!

       1 січня 2012 року набрав чинності національний класифікатор України ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності»  (далі КВЕД-2010).

       Для забезпечення доступності та відкритості матеріалів з впровадження КВЕД-2010 створений Сервіс для визначення кодів економічної діяльності за КВЕД -2005 та КВЕД -2010, який розміщено на головній сторінці офіційного веб-сайту  Держкомстату (www.ukrstat.gov.ua).

        Звертаємо увагу, що з 1 січня 2012 року фізичним особам – підприємцям можливо внести зміни щодо видів економічної діяльності за КВЕД -2010 при зверненні до державного реєстратора протягом 2012 року при цьому надавши реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця (форма №11) . Зміна видів діяльності проводиться безоплатно. 

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА (форма №11)


Шановні мешканці Золочівського району!

З метою посилення заходів щодо недопущення занесення збудника африканської чуми свиней на територію Золочівського району та оперативного реагування при виявленні загибелі свиней в особистих подвір’ях громадян, при виявленні трупів диких свиней в мисливських угіддях, а також виявленні трупів свиней на звалищах та в інших місцях, просимо терміново інформувати про подібні факти управління державної ветеринарної медицини в Золочівському районі (Бородачик Андрій Вікторович) та Золочівську районну державну лікарню ветеринарної медицини (Муравський Костянтин Павлович) за телефоном 5-00-32.


Шановні мешканці Золочівського району!

На виконання Програми приватизації майна спільної власності територіальних громад сіл, селища Золочівського району на 2011 – 2012 роки Золочівська районна державна адміністрація надає перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища Золочівського району, що пропонуються до приватизації на 2011 – 2012 роки.

ПЕРЕЛІК

об‘єктів спільної власності територіальних громад селища, сіл

Золочівського району, що пропонуються до приватизації на 2011-2012 роки 

№ з/п

Назва об‘єкту

Юридична адреса

Спосіб приватизації

1

Нежитлова будівля мазутонасосної

 

сел. Золочів,

вул. Привокзальна, 1 ж

аукціон

2

Нежитлова будівля станції перекачки конденсату

сел. Золочів,

вул. Привокзальна, 1 з

аукціон

3

Нежитлова будівля вежі колишньої пожежної частини

сел. Золочів,

пл. Леніна, 4

аукціон

4

Нежитлова будівля котельні

сел. Золочів,

пл. Леніна, 8 а

аукціон

5

Нежитлова будівля котельні

сел. Золочів,

пров. Шкільний, 4 а

аукціон

6

Нежитлове приміщення адміністративної будівлі

с. Уди,

вул. Угловського, 15/2

аукціон

 


До уваги юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців району!

З 18.12.2011 р. набирає чинності Закон України від 19.05.2011 № 3384-VI „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур припинення юридичних осіб та підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців за їх рішенням” (далі Закон).

Законом внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема статтю 166-6 викладено в новій редакції, де визначено розміри штрафів за порушення порядку припинення юридичної особи та фізичної особи-підприємця. Адміністративним стягненням підлягають голови ліквідаційних комісій юридичних осіб та фізичні особи-підприємці, які ухиляються від виконання вимог законодавства. Також відповідальність несуть посадові особи державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування в разі недотримання вищевказаними особами строків надання відповідних довідок та проведення відповідних перевірок.

Цивільний кодекс України доповнено статтею 50-1 де визначено обов’язки фізичної особи-підприємця за зобов’язаннями, пов’язаними з припиненням її підприємницької діяльності та черговість задоволення вимог кредиторів. Змінено статті 105 та 111, відповідно щодо виконання рішення про припинення юридичної особи та порядок ліквідації юридичної особи. Де передбачено більш чіткі та жорсткі вимоги до роботи ліквідаційних комісій (ліквідаторів).

У Законі України „Про господарські товариства” частину другу статті 7 викладено в наступній редакції „Товариство зобов’язане протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення про внесення змін до установчих документів повідомити орган, що провів реєстрацію, для внесення необхідних змін до державного реєстру”. На це слід звернути увагу господарським товариствам, як показує практика – дата прийняття юридичними особами рішень та дата подання їх до державного реєстратора може різнитися в декілька місяців чи років.

Статтею 21 визначено черговість задоволення вимог кредиторів.

В Законі України „Про колективне сільськогосподарське підприємство” викладено в новій редакції статті 32 та 33, де вказано, що припинення підприємства проводиться комісією з припинення підприємства (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією) або ліквідатором. Задоволення вимог кредиторів задовольняються у порядку черговості, встановленої Цивільним кодексом України. Після задоволення вимог кредиторів паї членів підприємства видаються їм натурою або грошима чи цінними паперами.

Закон України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” зазнав значних змін, пов’язаних з спрощенням процедури припинення юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Стаття 1 доповнилась терміном такого змісту:

„ принцип мовчазної згоди у сфері державної реєстрації – принцип, згідно з яким державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення або про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням”.

Суттєво змінилася стаття 36, що стосується припинення юридичної особи. У разі якщо після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше строку заявлення кредиторами своїх вимог, державними органами не надані довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів, єдиного внеску і т.п. або ж рішення про відмову у їх видачі, голова комісії з припинення набуває право на подання державному реєстратору документів на припинення юридичної особи. Тобто державний реєстратор проводить державну реєстрацію припинення без довідок про відсутність заборгованості від державної податкової служби та Пенсійного фонду України.

В свою чергу вищевказані органи під час проведення заходів щодо припинення юридичної особи мають право надіслати заперечення проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи. Після усунення обставин, які були підставою заперечень процес припинення проводиться згідно Закону.

Статтею 47 визначено порядок припинення фізичної особи-підприємця за її рішенням за принципом мовчазної згоди. Процедура надання довідок аналогічна з процедурою державної реєстрації припинення юридичної особи.

Потрібно зазначити, що поряд з відповідальністю посадових осіб державних органів частину першу статті 6 доповнено новим абзацом:

„ державний реєстратор повідомляє правоохоронні органи щодо порушення визначеного законом строку для подання відповідними посадовими особами юридичної особи та фізичною особою-підприємцем державному реєстратору рішень щодо припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця”.

Тобто відповідальність за виконання законодавчих актів щодо спрощення процедур припинення юридичних осіб чи фізичних осіб-підприємців в рівній мірі лежить на державних органах і на особах, які припиняються.

По питанням, які виникнуть у юридичних осіб чи фізичних осіб-підприємців стосовно викладених змін звертайтесь за телефоном 5-02-57 або к. 6 Золочівської РДА.

Державний реєстратор


Графік прийому громадян

у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Золочівського районного управління юстиції Харківської області

                                                                                                                                                         Затверджений наказом Золочівського районного

                                                                                                                                                                                                            управління юстиції Харківської області

                                                                                                                                                                                                            19 травня 2011 року №02-04/25

Вівторок             9-00 − 17-45

Середа                9-00 − 17-45

Четвер               13-45 − 17-45

П'ятниця            9-00 − 17-45

Субота                9-00 − 12-00

Державна реєстрація смерті проводиться щоденно з 9-00 до 18-00 ( у суботу з 9-00 до 16-45)

Державна реєстрація смерті у вихідні, святкові та неробочі дні

проводиться за окремим графіком   з 9-00 до 13-00

Середа   - день надання безоплатних консультацій ( 9-00 − 17-45)

Особистий прийом начальника відділу: вівторок   9-00 − 13-00, середа       13-45 − 17-00

Перерва на обід: 13-00 − 13-45

Вихідні дні: неділя, понеділок

Санітарний день:   останній четвер місяця

Робота з архівними документами:    

Четвер                    9-00 −13-00

Субота                 12-00-16-45


Шановні мешканці Золочівського району!

         

Відповідно до рішення УІ сесії УІ скликання Золочівської районної ради від 25 лютого 2011 року №48 «Про затвердження Програми відчуження майна спільної власності територіальних громад сіл,селища Золочівського району на 2011- 2012 роки» та розпорядження голови Золочівської райдержадміністрації від 22.03.2011 року № 65  районною державною адміністрацією проводиться приватизації нежитлової будівлі котельні, розташованої за адресою : смт Золочів,провулок Шкільний, 4а.

Бажаючим придбати вказану будівлю звертатись за довідками до управління економіки райдержадміністрації за адресою: смт Золочів, пл. Леніна,5 кім.6, телефон 5-01-45.

 


Шановні мешканці Золочівського району!

          Відповідно до рішення УІ сесії УІ скликання Золочівської районної ради від 25 лютого 2011 року №48 «Про затвердження Програми відчуження майна спільної власності територіальних громад сіл,селища Золочівського району на 2011- 2012 роки» проводиться процедура оренди нежитлової будівлі колишньої котельні, розташованої за адресою: селище Золочів, пл. Леніна,8а.

          Бажаючим взяти участь у конкурсі звертатись за довідками до управління економіки райдержадміністрації за адресою: смт Золочів, пл. Леніна,5 кім.6, телефон 5-01-45.

 


 

 

   

62200 пл.Леніна 5, смт Золочів, Харківська обл.
email - mail@zolochivska-rda.gov.ua
т./ф. (057-64) 5-15-64