Золочівська
 райдержадміністрація Харківської області
Головна      Довідник      Галереї      Форум      Районні організації      Пошук
 

Про район

Паспорт району
Символіка
Сільради
Географічна довідка
Історична довідка
Економіка
Освіта
Культура і туризм
Медицина
Золочів прикордонний
Податкова інформує
Громадська рада
Протидія корупції
 

Про РДА

Керівництво
Регламент
Структура
Функції
Адмінпослуги
Колегія
Приязна адміністрація
ВВДРВ
 

Діяльність РДА

Розпорядження
Плани та звіти
Бюджет
Фінанси
Проекти
Регуляторна діяльність
 

Прийом громадян

Графік прийому
Доступ до публічної інформації
Зразки документів
Організації
 

Районна рада

Керівництво
Депутати
Комісії
Поточна діяльність
 

Пропозиції

Оголошення
Вакансії
 
 
 

Погода в Золочеві

 
 
 
 

Корисні посилання

 

 

 

Бюджет


Звіт про виконання бюджету Золочівського району за січень - грудень  2012 року 

Звіт про виконання бюджету Золочівського району за січень - листопад  2012 року 

Звіт про виконання бюджету Золочівського району за січень - жовтень  2012 року 

Звіт про виконання бюджету Золочівського району за січень - вересень  2012 року 

Звіт про виконання бюджету Золочівського району за січень - липень  2012 року 

Звіт про виконання бюджету Золочівського району за січень - квітень  2012 року 

Звіт про виконання бюджету Золочівського району за січень - лютий  2012 року 

Звіт про виконання бюджету Золочівського району за січень - жовтень  2011 року 

 

Видатки районного бюджету за січень-грудень  2012 року

Видатки районного бюджету за січень-листопад  2012 року

Видатки районного бюджету за січень-жовтень  2012 року

Видатки районного бюджету за січень-вересень 2012 року

Видатки районного бюджету за січень-липень 2012 року

Видатки районного бюджету за січень-квітень 2012 року

Видатки районного бюджету


Місцевий бюджет – фінансове віддзеркалення діяльності територіальної громади

В бюджетній системі кожної країни важливою ланкою є місцеві бюджети, за допомогою яких щорічно перерозподіляється близько 15% валового внутрішнього продукту та зосереджується майже 35% бюджетних ресурсів. Місцеві бюджети виконують особливу роль в кожній країні тому, що вони є фінансовою основою місцевого самоврядування. За рахунок коштів місцевих бюджетів фінансуються найбільш значні заходи держави в галузі освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, тобто всі ті витрати, які зачіпають інтереси широких верств населення.

Відповідно  до плану роботи Контрольно – ревізійного управління в  Харківській області впродовж серпня-листопада поточного року проводився державний фінансовий аудит виконання зведеного бюджету Золочівського району за 2007-2009 роки та І півріччя 2010 року.

Мета аудиторського дослідження полягала в пошуку і визначенні додаткових резервів наповнення бюджету для гарантованого і повноцінного забезпечення громади соціальними благами та підвищення рівня ефективності використання бюджетних коштів.

Зведений бюджет Золочівського району містить районний,   селищний та 13 сільських бюджетів.

За наслідками проведеного  аудиту встановлено, що протягом досліджуваного періоду загальний обсяг надходжень (з урахуванням трансфертів) до зведеного бюджету склав 208694,2 тис.грн., з них до загального фонду – 192524,2 тис.грн., спеціального – 16170,0 тис. гривень.

Однак,  питому вагу надходжень (69% або або 143073,8 тис.грн.) було забезпечено за рахунок субвенцій та дотацій з Державного бюджету.

Впродовж 2007-2009 років та І півріччя 2010 року із зведеного бюджету Золочівського району проведено видатків  із загального та спеціального фондів на загальну суму 208522,7 тис.гривень. Проте, видаткова частина у запланованому обсязі протягом розглянутих років не була забезпечена жодним з місцевих бюджетів, за винятком бюджетів Світличненської (у 2008 році – на 100,3%) та Великорогозянської (у 2009 році – на 103,7%) сільських рад.

Під час дослідження аудиторська група проаналізувала ефективність використання бюджетних коштів, земельних ресурсів, комунального майна і дійшла висновку, що в Золочівському районі існують резерви по залученню додаткових фінансових ресурсів, які дотепер не задіяно  до бюджетного процесу.

Найбільш вірогідний напрямок залучення додаткових коштів до місцевих бюджетів можливий через удосконалення операцій при використанні природних ресурсів – земель сільськогосподарського призначення.

Так, починаючи з 2009 року, органами місцевої влади не приймалися рішення націлені на збільшення розміру оренди. Від так, плата справлялася на рівні, раніше встановлених ставок (100 та 200 грн.).

Але, зважаючи на існуючий попит суб’єктів господарської діяльності та практику збільшення ставок за оренду землі (паї) з боку держави з 1,5% на 3%, а також щорічний ріст цін, то, за умови прийняття раціонального управлінського рішення на 2009 та 2010 роки,  як і в попередні роки щодо збільшення існуючих ставок орендної плати  хоча б на 50%, тобто підвищення ставки орендної плати до рівня 300 грн. за га, можливі були б надходження до місцевих бюджетів в з розмірі 512,3 тис. грн. в середньому за 1 рік.

Слід зазначити, що недосконалі підходи місцевих органів влади щодо укладання додаткових угод до діючих договорів оренди по землям сільськогосподарського призначенню в частині перегляду затверджених у 2008 році розпорядженням райдержадміністрації ставок, призвели  до втрат  місцевих бюджетів в загальному обсязі 719,5  тис.гривень.

Варто також наголосити на тому, що неефективні управлінські рішення Золочівської селищної ради, в частині передачі у користування земель із категорії  житлової та громадської забудови  за заниженою орендною платою, розрахованою від земельного податку по оформленим договорам оренди, обумовили втрати  надходжень в обсязі 337,5 тис.гривень.

Внаслідок незастосування за діючою Методикою порядку визначення орендної плати до об’єктів  комунальної власності в частині коригування місячного розміру  на індекс інфляції призвело до втрат місцевих бюджетів в розмірі 17,2  тис.гривень.

На підставі результатів фінансового аудиту надано низку пропозицій, спрямованих на наповнення доходної частини місцевих бюджетів Золочівського району, запровадження яких залежить від прийняття відповідних управлінських рішень органами влади та місцевого самоврядування.

Аудиторська група

КРУ в Харківській області

 

62200 пл.Леніна 5, смт Золочів, Харківська обл.
email - mail@zolochivska-rda.gov.ua
т./ф. (057-64) 5-15-64